sobota 23. srpna 2014

V objetí temnoty

Dneska je celkem krásně takže asi pujdu na brusle nebo si zaběhat :) To plánuju ale až někdy dýl odpoledne. Teď se asi podívám na nějaký filmek a pak začnu číst knihu která mě zaujala jmenuje se: Ůdolí havranů :) Mám ráda takovéhle podobné knížky před včerejškem jsem dočetla kníhu jménem: V objetí temnoty <3
Tato kniha kterou jsem dočetla mě nejvíc zaujala a jsem z ní unešená :) Krásné vyprávění o ženě jménem Lady Shay a Viperovi. Něco málo ke knize .. 

Lady Shay je poslední svého druhu, napůl člověk, napůl Shalott. Její krev je drahocennější než zlato, protože dokáže vyléčit všechny neduhy. Leží na ní však kletba, kvůli které musí sloužit vždy majiteli talismanu, jež ji ovládá. Krutými cestami osudu se dostává do aukční síně, kde si ji kupuje Viper, okouzlující šéf klanu upírů.
.........
Shay a Viper se spolu nesetkávají poprvé. Kdysi mu zachránila život a od té doby po ní Viper touží. Jako se svou otrokyní si s ní může nakládat dle libosti, ale místo jejího těla a krve mu nejvíce záleží na její dobrovolné kapitulaci a lásce.
...........
Shay navíc potřebuje ochránit, protože ji pronásleduje tajemné, velmi mocné zlo, tak silné, že dokonce ohrožuje i Viperovu existenci. Upír se však své otrokyně nemíní vzdát, naopak je odhodlán jít až do samého pekla, aby mohl na věky žít v jejím objetí. :)

Tehnle popis vám může připadat poněkud nezajímavý, ale po přečtení celé knihy!.. Můžu doporučit fakt nádhera :) Okouzlující, romantické pomalu zavádějící do dramatičnosti..   
With love
Katherine


Žádné komentáře:

Okomentovat